Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


A szívekben talán van válasz

 Ezt az írást egy kedves ismerősöm adta nekem, bízva abban, hogy olvassa az, akiről szól és elgondolkodik rajta, de azért is, hogy mennyire mélyre tud vinni bennünket a bűn, amikor azt a szálkát meglátjuk amely a más szemében van, de a saját gerendánk rejtve marad. A mi Urunk azt akarja, hogy vegyük ki a mi szemünkből a gerendát,s akkor a másik szálkája  már nem a mi szemünket bántja.

Az Úr napján történt (vasárnap): A egy bizonyos személy, azért ítél meg embereket, mert:

 

 

0.jpg

 

Az ítélkezőtől kérdezem:

-          Az Úr napján miért ül a facebook-on több mint 2,5 órán keresztül, távol a családjától? Vagy neki lehet? ??? Csak bizonyos gyülekezeti tagok számára van megtiltva a közösségi oldal?

-          Miért alkot gúnyos, sértő véleményt gyülekezeti tagokról a közösségi oldalon, ahol a diákjai is az ismerősei közé tartoznak?

-          Hol a pedagógusi példamutatás? Hol a keresztyén szellemiség?

-          Az utolsó mondat fenyegetően hangzik!  Kinek készítik a gyűjteményt?

-          Mi az oka, hogy gyűjteményt kell készíteni?

-          Ha nincs idejük, akkor hogyan sikerült ennyi anyagot összegyűjteni, ill. hozzászólást megírni?

 

Bizonyítékok, hogy az Úr napján, meglehetősen sok időt töltött a családjától távol, a közösségi oldalon (19 időpont a bizonyíték, nehogy hamis vád érje a ház elejét.)

 

1.jpg

 

 

 

2.jpg

 



 

3.jpg

 

4.jpg

 

5.jpg

 


 

 

6.jpg

 

7.jpg

 

8.jpg

 

9.jpg

 

10.jpg

 

11.jpg

 

12.jpg

 

13.jpg

 

14.jpg

 

15.jpg

 

16.jpg

 

17.jpg

 

18.jpg

 

19.jpg

 

20.jpg

 

Az ítélkezőtől kérdezem:

-          Hol a bizonyíték??????? Bizonyíték nélkül ez rágalmazás.

-          Hol vannak a tanuk?  (Csak hallottunk rólunk, de senki nem látta még őket, olyanok mint a mese hol van, hol nincs)

-          Miért használná a gyermekét információszerzésre? Ez a rágalmazás határát súrolja. VAGY ERRE LEGALÁBB VAN BIZONYÍTÉK?

-          Milyen információra gondol? A gyerekek az iskolában belső információkhoz juthatnak a pedagógusoktól? Nem a tananyagra kellene koncentrálni?

-           a szöveg 2. részéhez a kérdésem: miért gondolja az illető, hogy a reagálás hamis lenne? Ismét itt a kérdésem: Hol a BIZONYÍTÉK??????  Pletykát elhinteni nagyon könnyű. Talán a valódi igazságot kellene felkutatni. Nem arra az igazságra gondolok, melyet bizonyos csoport hangoztat nagy hangerővel, szórólapok osztogatásával néha itt-néha ott, hanem arra az igazságra, amely a kézzelfogható bizonyítékokra épül.

-          Az „óvónő” pedig, bárhonnan konfirmált, és bárhova is jár, vagy nem jár nem érdemli meg azt a minősíthetetlen, ocsmány stílust, amit kapott a közösségi oldal főoldalán. Belegondt abba, hogy mit érezhetett a gyermeke, aki olvashatta az irományát az édesanyjával kapcsolatban? (Teljesen mindegy, hogy ki is ő, de ilyen alpári stílust senki nem érdemel…)Hol van az iskola által képviselt „értékrend”?

 

21.jpg

 

-          Megállapítás:  Ha közösségi oldalon a profil nyilvános (tehát bárki láthatja), akkor az NEM KÉMKEDÉS. Az említett emberek azért nem az ismerősei, mert hozzászólásai miatt már letiltották őt, és törölték az ismerősök közül. Ha már a kémkedésről beszélünk, akkor nézzünk vissza az első képre egy pillanatra. A következő mondatot írta le: „Köszönjük a hozzászólásokat, megy a gyűjteménybe! Mivel van időtök bőven, elég vaskos.”

Kérdések:

-          Akkor most ki is kémkedik? Ha nem ismerőse, akkor honnan tudja, milyen hozzászólásai vannak?

-          Vagy csak Önök olvashatják, és gyűjthetik mások hozzászólásait?

-          Kedves pedagógus miért fűz kommentet „idegen” emberek hozzászólásaihoz? Vagy csak Önök tehetnek ilyet?